Wednesday, March 3, 2010

Plop de fag

Prima postare "de primavara", sa-i zicem. Stiti cu totii ce presupune primavara: bucurie, culori, copaci, iarba, soare, vreme calduta, tenesi, inghetata la cornet de langa statuie, bauturi de toate felurile, plimbari, ore de tehnologie (suntem prezenti cu spiritul si sufletul, doamna profesoara, si va iubim mult de tot materia!)... Dar sa nu ne fericim (fericim?!) prea mult, inca nu este chiar primavara. Este inca frigulet, dar las' ca-i soare si e bine!
In alta dezordine de idei (mi s-a spus ca scriu despre nimic; astept propuneri si va ascult, despre ce vreti sa scriu?), acum vreo doua zile am mers sa-mi caut haine si n-am gasit nimic care sa-mi placa. Vroiam o pereche de blugi mai simpli (te poti juca un pic cu foarfeca prin ei cand se tocesc la baza, la genunchi, etc.), de culoare deschisa, nimic mai mult. Am gasit nshpe mii de modele cu strasuri, sclipici, pufulet, pupici desenati... I realize sometimeeees I feel old desiiiigned!*
Sunt eu mai oldscul asa, sau ne dobitocim chiar si cand vine vorba de haine?! :)

*Sublime - Superstar Punani

No comments: