Tuesday, March 23, 2010

Cinci mii?

Ma gandeam ca urmeaza o perioada foarte zbuciumata, atat de lucruri bune, cat si de chestii dubioase sau rele. Pe langa faptul ca generatia anterioara a avut parte de pitici mai draguti si mai putin ciudati, noi avem de dat trei teze si doua examene. De ce nu puteau sa lase tezele alea cu subiect unic? Noo, noi suntem mai speciali, trebuie sa dam 5 teste/teze/examene. Da, deci lunile astea imi vor fi bantuite de note, examene si teze. Examene pe vremea asta? Inca un motiv in plus sa-mi pierd mintile. Nu mai bine stateam noi cate 10-20 prin parcuri si pe la concerte, ca-n anii trecuti? Mba da.
A propos de concerte, am nevoie de bani. Da-da, de multi bani. Vreau sa vad Aerosmith + ultimele doua zile de Sonishpere (Metallica, Megadeth, Anthrax, Slayer, Heaven & Hell, Rammstein, Alice in Chains). La AC/DC am bilet, deci nu-i panica.
Vorbeam cu unii si cu altii si am gasit diverse metode de obtinere a banilor: imi vand mancarea prin scoala, imi las fanele sa ma atinga pentru 5 lei, vand diverse lucruri de care nu mai am nevoie, fac cheta. O sa renunt la iesirile ce necesita bani si cartele de metrou. Am sa ma sacrific pana in ultima clipa, da-da!

No comments: