Friday, March 19, 2010

No... ioi!

In ultima vreme, imi tot apar diversi crestini in lista de messenger. Le dau accept, sa vad cine sunt si din ce sfera indepartata provin. In cel mai bun caz, dau de cate o colega de scoala cu ID ciudat care-mi spune ca este de la 5A, 6B, 7C si ca are ID-ul meu de la nu stiu cine... Noi, ca niste super smecheri de-a opta ce suntem, reprezentam un fel de Dumnezeu pentru ceilalti. Si noua ne placea cand ne bagau "aia mari" in seama. Ioi, dar minunata FRANCESCA (imaginati-va numele asta zbierat, urlat, grohait, tipat, UN ADEVARAT INFERN) s-a tuns exact ca mine. Franci, draga, si eu te iubesc enorm!
Alt jeg este moda asta cu schimbul de liste. La ce-ti ajuta sa ai treij' de mii de oameni in lista aia de messenger? Ii intebi cine sunt si cu ce ocazie si-au facut aparitia pe ecranul tau si iti raspund nonsalant: pai tu m-ai bagat in lista, tu sa zici cine esti (ceva mai agramat). Le raspunzi ca nu ai idee cine *insert nasty word here if you want* sunt si te pregatesti sa-i scoti din lista, DAR SOC! Iti scriu "aaa, pai am facut un schimb de liste cu un prieten care facuse schimb de liste si el cu bunica fratelui mamei surorii cumnatei tatalui meu si am ajuns la tine!". Ioi, si ce vrei? Pai, nimic. Pai, bine atunci!

Acum observ ca prima mea postare pe dragalasul blog a fost in 2008! Ce dragut, am scris despre concertul Metallica. O sa scriu din nou la vara, haha! Si oh, ati vazut ca au aparut nspe mii de bloguri noi? Majoritatea mie nu-mi plac. Nu sunt aroganta sau ceva, dar chiar nu-mi plac. Bleah! Nici al meu nu-mi place, n-are niciun rost, dar ce conteaza? Macar eu stiu sa scriu! :))

No comments: