Thursday, March 11, 2010

Zăpădălău + aoleu!

Am folosit si diacritice in titlu. Apreciati asta, mmkay?
Nu este deloc placut sa te trezesti la sapte dimineata, mai ales pentru o persoana ca mine. La ora aia, in mod normal, dorm profund. Nu, pe mine nu ma trezesc ciripiturile pasarelelor. De fapt, stii ce? Poti sa tai lemne langa/pe mine, ca tot nu simt! Exagerez, evident.
Ce ar putea fi mai rau decat sa te trezesti la sapte? Sa pleci de acasa la ora aia, afara fiind un ger cumplit, plus viscol si nameti... in luna martie. Zapada asta ma scoate din minti. Cum sa ninga in martie, ma nene?
Si cand mai rau nu se prea putea, iata ca... se poate! Mda, o durere de cap. Just grrrreat! Mi-am luat bocancii (care erau jegosi, dar n-am mai stat sa-i sterg, oricum era zapada pe jos) si am plecat spre vale. Pentru cei care nu cunosc imprejurimile, "valea" este un mini-cartier plin de tigani d-aia periculosi, violatori, pedofili, zoofili, oricefili, heroinari, vegetarieni, cocalari, cocainari... ati prins ideea. Ce caut in aceasta zona misterioasa la sapte dimineata? Ehe, afaceri (sunt mai discreta ca un dealer, totusi nu intrati in panica, dragilor, nu sunt bagata prin nicio belea dubioasa).

Acum m-am intors si am vazut ceva-ul suprem: s-a confirmat festivalul Sonisphere, cu tot cu trupe, mai exact: Metallica (din nou, nu ca m-as lauda ca i-am vazut deja), Manowar, Slayer, Megadeth, Anthrax, Heaven and Hell, Rammstein, Alice in Chains + inca vreo 3-4.
Bai, voi auziti ce zic aici?! Voi vedeti CATE TRUPE? Aoleu, aoleu! Dar stiti voi care este problema? Dar n-am baaani de bileeet, uououuooo! Tap-tap-tam-tarararam-tadadam... (era o melodie dubioasa de cand eram mici)

No comments: