Sunday, February 28, 2010

Mba, nu stiu.

Am asa o stare de cacat proasta! Nu stiu, imi vine sa arunc cu lucruri in... alte lucruri. Vreau sa ii dau un bocanc in gura profei de tehnologie pentru ca se imbraca numai in gri, pentru ca vorbeste prea tare si fara niciun pic de intonatie, pentru ca se crede prea importanta, pentru sta mereu cu degetul inelar indoit si pentru ca nu inveti nimic util in ora ei. Stai in banca, asculti ce spune ea acolo despre bobine si alte jeguri lucruri vitale. Asculti, cica. Ma rog, te gandesti cat de misto ar fi sa te ridici, sa iesi pe usa/geam din clasa, sa te duci pana la magazin, sa-ti iei o punga de stixuri d-alea bune la dooj' de mii si sa te tolanesti pe o banca in parc. Mai ales acum, ca vine primavara si e asa, o atmosfera de-aia stupid de fericita.
Si totusi, v-am zis ca am facut otita? Am lipsit de la scoala vreo sase zile, asa. Am stat in casa si m-am uitat la filme. Am patit-o destul de urat, daca ma gandesc mai bine.
Eram uda, calda, am baut o Cola destul de rece icebergoasa, am plecat, in fata la Carol m-a luat cu frig, na otita! Marfa?

P.S.: Smecher scrisul asta !

No comments: