Friday, March 5, 2010

Parsul de padure

Stiu ca mi-ati dus dorul, la fel cum stiu ca Superman poarta pijamale cu Chuck Norris. Si Chuck, la randul lui, poarta pijamale cu Mine. Nici macar nu sunt narcisista. Da' deloc! Nu, chiar nu sunt.
Azi a nins. Cum mama ma-sii sa ninga dupa niste zile atat de uscate si de calde? S-a pus pe jos un strat de scarbosenie de-aia jegoasa in care calci ca in piure. Stiti ce? Ma *insert rude action here* pe fulgisorii blanzi, puri si pufosi de nea ce se preling usor pe geamurile aburite ale caselor pline de caldura si armonie! Am zis.
M-am trantit pe canapea si am nimerit la televizor o emisiune de tot... ecranul. Doua vite proaste si urate si un homosexual fashionist care comenteaza despre alti ratangii fara creier care isi cumpara gentoace scumpe si danseaza prin cluburi de fite. Nu-i asa ca este minunat?
Azi am avut test neanuntat la romana (al doilea pe saptamana asta). Aveam gramatica, dar am dat la literatura. Am scos dragalas o foita de hartiuta din caietel pe care mi-am scris numele si am inceput sa scriu despre cat de misto era ciobanul revoltat de moartea prematura si despre ce mult isi iubea el oile (un aspect dubios, dupa mine). Cre' ca iau minim noua, mi-a iesit destul de bine smecheria, am mai bagat si cate ceva de la mine, da' cred ca-i bine, n-am aberat prea mult.
Ce mai vroiam eu sa spun? A, da!
Quote of the day: "Mare lucru, un mos beat avea vedenii si l-a vazut pe Dumnezeu, ce sa spun! Dar dvs. cum il simtiti pe Dumnezeu? Va gadila, va furnica, asa?" (Cristi)

No comments: