Sunday, March 14, 2010

Mastermind si o leapsa

Zilele astea m-am metalizat si m-am bagat in priza, mi-am imaginat cum o sa fie Sonisphere-ul. Mama, mama, mama! "Siupeerh!", cum ar zice piratul Harhar. Raluca stie mai bine, nu detaliez, lalala.

Am primit si o alta leapsa, de la Filonous (initiati-ma in arta linkurilor smechere). Maine am test la mate (amsamorinchinurigroazice), dar am chef s-o scriu, asadar:

1.În momentele cele mai dificile şi în care simţi nevoia să te ajute cineva, la cine te gândeşti prima oară?
Nu prea simt nevoia sa ma ajute nimeni in momentele dificile, pe moment vreau doar sa ies cat mai repede din situatie, nu ma mai gandesc la nimeni. Daca ne referim la momente dificile mai lungi de o zi, atunci aleg prietenii (depinde de problema, fiecare e specializat:)) sau... parintii.
2. Dacă ai putea fi, o zi, oricine ai vrea tu, cine ai fi? De ce? Ce ai face?
As fi personajul lui John Fowles din "Colectionarul", Frederick. As incerca sa inteleg ce este in mintea mea si apoi as lasa-o pe Miranda sa plece. Asta a fost primul lucru care mi-a venit in minte.
3.Dacă ar fi să poţi schimba o persoană, cine ar fi aceea?
As schimba toti nesimtitii/namilele de prin mijloacele de transport.
4.Ce ai face pentru liniştea ta sufletească?
Ahh, buna intrebare. As urca pe munte (incredibil ce stare de bine iti dau peisajele alea), as ajunge undeva sus, unde totusi bate soarele, as bea un irish tea si as adormi pe o patura.
5.Care crezi ca a fost până acum cel mai important moment al vieţii tale?
Cel mai important moment al vietii mele? Nu este cam imposibil sa alegi UN moment?

2 comments:

Filonous said...

Aaaoleu, ce-aș mai schimba și eu... la față câțiva ramapiteci de pe stradă și din autobuze. Din motive creștin-sanitar-ecologice, desigur.

I.S: (inter scriptum :) Ăștia spun să ne transportăm public pentru a reduce poluarea, dar de mintea, văzul, auzul și mirosul nostru nu se preocupă că ni le poluează exemplarele defecte ale societății (tooot mai multe, observ).
Sunt rău și țin cu Sartre aici: "Infernul sunt ceilalți", zicea el... și fiecare dintre noi e Celălalt. Totuși, cred că unii ar trebui să stea mai mult în casă pentru că strada nu le face bine: scoate fiarele din ei. Nasol e însă că nici în casă nu învață ceva despre societate (se intoxică de la TV cu emisiuni de mizerie sau non-știri, iar pe Mess mai mult își defectează vocabularele... și-așa sumare)

Așa, iar ca să adaugi un link șmecheros la un nume, în caseta postării, după ce scrii numele/cuvântul respectiv și îl selectezi/marchezi, dai click pe iconița situată deasupra, după b-old și i-talic (un glob verzui cu agrafă). Introduci link-ul dorit în ferestruica/geamlâcul ce apare și... povestea-i gata! Good luck!

Irin' said...

Cu autobuzul merg foarte rar, mi se pare cel mai dubios mijoc de transport in comun. Oameni care imping, trag de tine, miros, se baga in seama aiurea (ohoho, ce multi sunt!) sau se iau la cearta din motive precum "cobori la prima de stai in fata usii?". La fel si cu tramvaiul. Metroul mi se pare mai acceptabil si mai comod.

Ahahahaaa, reusisem eu odata sa pun link, dar am uitat ca inainte trebuie sa marchez chestia ca sa ramana...linkuita. Multam fain pentru ajutor!