Sunday, March 21, 2010

Hâţ, ia uite!

Am dat peste site-ul *asta*. Am citit ce am citit si, pe langa amalgamul de cuvinte indecente si vulgare (nâţ, nâţ), am gasit unele chestii care m-au facut sa ma pis pe mine de ras rad.
Tot pe acest mirobolant site, am gasit intr-un articol niste linkuri sublime. Daca aveti chef sa va talaviti in chinuri de ras si-apoi de plans, va rog din inima sa aruncati o privire.

*Primul* invata copilasii (ca cei din poza, de exemplu) sa vorbeasca intr-un mod cul. Citez:
"Imaginea ta de tipă sau de tip cool se va duce de râpă şi sigur nu vrei asta. Şi cum nici noi nu ne dorim să ţi se întâmple aşa ceva, iar dicţionare care să explice şmecheriile de pe mess nu au fost tipărite, ţi-am pregătit un mic ghid. Nu de alta, dar oricând îţi poate spune cineva din listă “asl pls!” şi, pentru că nu ştii la ce se referă, poţi să ratezi o nouă prietenie. "
Cuuum? Aoleu! Sa se intample ASA CEVA? Doamne, nu! Va rog, aveti mila! Nu stiu ce as putea comenta. Am ramas plop.

*Al doilea* are ca scop convertirea/metamorfozarea/transformarea noastra in super duper cool people. Daca e sa ne ghidam dupa standardele lor, suntem o minoritate de dubiosi tristi si fara viata. Cica Alex, tip de 20 de ani, se distreaza de minune desenand sprancene statuetelor din Herastrau. Draga Alex, esti un ratat! Citez, din nou:
"Dacă vrei să fii cool, trebuie să ai mare grijă şi la limbaj. Asta nu înseamnă că trebuie să vorbeşti urât, ci, pur şi simplu, să-ţi adaptezi vocabularul la gaşca din care vrei să faci parte. Iată câteva cuvinte şi replici care-i pot da gata pe amicii tăi: “e beton”, “naşpa”, “hai, frate”, “come on brother”, “belea”, “eşti penal” etc."
Va jur ca rad cu lacrimi. I mean, come on brother, e beton sau ce? Hai, frate, esti penal!
Mai departe: "Iannis si Vlad se salută de fiecare dată când se întâlnesc într-un mod aparte." Uuu, serios? Ia, cum?
“Ne strângem mâna cu putere, apoi ne apropiem, piept la piept, şi ne batem pe spate, de două ori, cu celălalt braţ”. Ahh, da? Si eu care credeam...
Tot aceiasi culeri ne spun ca muzica reggae este la moda. Tare, nu?

Ma opresc aici si va spun... nu va mai spun nimic.

No comments: