Sunday, March 7, 2010

Leapsa, mai sa fie

Imi place sa fac quiz-uri si leapsa (lepse, leapsuri?) atunci cand ma plictisesc. Azi cica tebuie sa scriu zece lucruri despre mine. Hai ca-ncerc!

1. Sunt destul de selectiva cand vine vorba de oameni si de obicei imi dau seama ce fel de om am in fata doar schimband cateva vorbe cu el. Cu toate astea, ma inteleg cam cu oricine, atata timp cat avem subiecte comune si gandeste.
2. Am in casa peste 10 feluri de ceai si beau des. Am de portocale, cirese, capsuni, amestec, verde, negru, cu vanilie, scortisoara si mar, irish whisky (care este BESTIAL), combinatii dubioase intre nshpe fructe si asa mai departe. Mda, deci imi place ceaiul.
3. Imi place muzica, indiferent daca o ascult, o fredonez sub dus sau o cant la chitara. Ah, da, cant la chitara de aproape doi ani (desi nu cant in fiecare zi) si visez la electrica aia misto pe care am vazut-o acum cateva luni. As vrea sa cant si la tobe sau chitara bass, suna asa de misto! Aici intra si concertele.
4. Ador lumanarile parfumate, betisoarele parfumate, esentele, decoratiunile, perdelutele alea colorate si transparente, atmosfera aia placuta... Am si eu momentele mele pasnice!
5. Desi caterinca e un deliciu (recunoasteti!) , nu sunt chiar asa de rautacioasa tot timpul. Atata timp cat nu-ti faci veacul pe langa mine, n-am treaba cu tine.
6. Ma enerveaza ca nu se mai difuzeaza desenele animate gen Louie, Piratul Jack, Familia De Ce, Gandacioii, Tick si altele. La fel de mult ma enerveaza si dobitocirea copiilor prin desenele de rahat cu adolescenti prosti (care fac grimasele alea de-ti vine sa le rupi un bocanc in gura) de tipul Hannah Montana si astea.
7. Imi place engleza si vreau sa-mi iau diploma de Cambridge (intr-un viitor oarecum apropiat). Imi place sa citesc si o fac destul de des, la fel de mult imi plac filmele.
8. Cand eram mica, am cazut in cap. Ma plimbam pe role si aveam cotiere, dar nu si casca. Luasem viteza prin Herastrau si in loc sa pun coatele pe asfalt, am dat cu capul. Marfa?
9. Ma cert super. Vreau sa spun ca (aproape) mereu ies invingatoare in ciondaneli si certuri. Bineinteles, cu argumente misto, ma pricep la asta. Sa fie o tactica?
10. Ultima chestie? Ma, pana la urma, sunt o tipa de cinspe ani, cam pusa pe misto (problema mea, ce sa-i faci), aparent ignoranta. Aparent, am spus. Pace, domne, pace si copaci!

1 comment:

Jo Green said...

hahaha, numai din certurile cu mine nu iesi invingatoare >:)
hai ma, chiar asa de sperietoare de ciori sunt?:)) (not to mention the hair...)
hei, eu am dat cu capul de gresie si s-a spart gresia, capu' meu nimic. asta cand aveam vreo 2-3 ani. dragut, nu?:D