Saturday, May 29, 2010

"Tine-mi si mie asteaaa!" (banchet)

Ieri am avut banchetul. Mi-am dat seama ca nu este genul meu de... hm, distractie. Seara asta s-ar fi putut numi la fel de bine si "freaca-te de cine apuci", avand in vedere ca s-a pus numai muzica proasta pe care dragele noastre colege si-au dat sufletul... sau ma rog, ce si-au dat ele acolo. M-au enervat unele chestii:
1. Tipele care se vaitau non-stop, dar totusi se dadeau in spectacol. "Ohh, nu mai pot, nu mai suport! M-au ros pantofii, ahh, pfiiuuuh! Ce cald e! Ma mai duc sa dansez un pic!!!"
2. Ipocritii din scoala care se crizau pe bloguri ca banchetul o sa fie un rahat si ca ei nu danseaza pe muzica de club, dar care au facut-o fara nicio problema. Oh, dar acum inca isi pastreaza demnitatea si non-coolismul.
Cu toate astea, eu m-am simtit bine. Oh, m-au vazut toti in pantofi si rochie, sansa unica in viata.

Faze memorabile:
"Uhuuuu, Inna!" *ia paharul de pe masa si il ridica, gata sa arunce cu el*
"Hai sa dam cu sticla asta de asfalt si sa vedem ce se intampla."
"S-a spart. Hai sa plecam."
"Prin ce aventura periculoasa am trecut, pfiiuuu!"
"Tine-mi si mie asteeea!"
"Hai, Eliza!" *miscarea cu pumnii, coatele si pieptul*

2 comments:

Anonymous said...

Din categoria 2. sa inteleg ca fac si eu parte?Mda,eram pesimista la inceput dar a fost ok.Si nu trebuia sa stai toata seara pe scaun doar daca nu.ti placea muzica...La dracu'! era banchetu'...macar o melodie acolo...Nu te.am vazut sa dansezi.

Numa' bune!>:D<

Irin' said...

Nu, nu ma refer la tine, iti zic eu in privat de cine ziceam. A trecut repejor banchetul, eu m-am distrat cu Lorena. Oh, si chiar am retinut o melodie de-aia cu mamasita! :D