Monday, May 17, 2010

THUNDER! (cum a fost la AC/DC)

Later edit: Este dimineata si sunt rupta. Am gatul, mainile, capul si picioarele intepenite. Nici voce nu mai am, dar nu mai conteaza. For those about to rock, weee saluuute yooou!
You've been... thunderstruck!
Aaaaaaah, aaaaah!
THUN-DER!

Acum am ajuns acasa, am muzica peste tot: in inima, in sange, in haine, in ghiozdan, in creier si pe maieul negru care s-a rupt. Nici nu stiu ce cuvinte sa folosesc, a fost... perfect. Am ajuns la timp, am vazut toata scena, ne-am pozitionat foarte bine. Am sarit, dansat, cantat, strigat, headbanguit tot timpul cu prietenii si cu... o doamna de 40 de ani foarte misto, care a tinut pasul cu noi si s-a zbenguit tot timpul. *thumbs up*
Down au fost mistoci, mi-au placut. Sa nu mai vorbim de Anselmo, care arata si canta asa de biiine! :)) Iris au mers si ei, chiar daca nu ma dau in vant, am fredonat cateva melodii.
Si acuuum, EISIDISI! Angusica a fost bestial, cu tot cu striptease-ul lui. Oh, a fost la cativa metri de mine. Dada, l-am vazut pe Dumnezeu! :)) Am chestiute de-alea albe prin toate buzunarele, una mi-a intrat fix in ochi, dar macar am amintire de la ei, nu? Daca n-ati fost si vreti hartiute albe si negre, vand cu 10 mii bucata. :))
De povestit nu stiu, nu am stare sa scriu, dar cred ca a fost cea mai frumoasa seara din viata mea. Daca nu ati fost, aruncati un ochi pe Metalhead sau ceva, ca gasiti poze si chestii. Am facut si eu poze, dar doar cand s-a apropiat Angus, caci apoi mi-a murit bateria. You... shook me aaaaall niiiight looong!!

Ah, inca ceva: stiti ca erau crestinii aia care se rugau sa vina o furtuna uriasa, sa stinga iadul ce se va dezlantui si sa ne ducem cu totii dracu', nu? Na, ca n-a plouat deloc! Dumnezeu asculta AC/DC!

No comments: