Tuesday, May 18, 2010

Rosie

Uite si o poza facuta de mine, uite-l si pe Angus, ce aproape era...


Nu stiu daca ati fost la concert sau cum va simtiti in momentul de fata, dar eu inca sunt in extaz, vad numai fulgere, cornite, lumini, Angus in chiloti si plete in aer. In postarea anterioara cred ca am uitat sa o mentionez pe Rosie cea sexy, a carei lenjerie este facuta din perdele sau ceva. Whooole lotta Roooosieeeee, whole lotta womaaaan, man man maaan, yeah yeah!

Azi am dat teza la mate, n-am avut deloc emotii si am rezolvat ultima problema pe ritm de Highway To Hell, cred ca iau oricum zece. Sunt atat de fericiiiita, in sfarsit pot spune asta fara sa existe niciun "dar". Oh, zilele astea ma duc sa-mi iau bilet si la Aerosmith, pe gazon A, ca mi s-a facut de concerte. Let there be roaaac!

No comments: