Wednesday, May 5, 2010

Leru-i ler si iarasi examen...

Ehehei, am scapat de examenul la romana!
Am ajuns in curtea scolii pe la 11 fara un sfert si am asteptat inca 45 de minute pana am intrat in sala. Subiectele au venit foarte repede, s-au miscat astia mai ceva ca pasaroiu' ala care face mip-mip si il arunca mereu in groapa pe coiot. A fost destul de simplu, nu stiu, am facut tot si estimez un noua, poate noua si ceva daca am noroc. Vedem....
Acum vine partea mai grea, matematica. Pfaaahaha, sunt cam plop si recunosc. Nu prea am retinut formulele alea din clasele mai mici, ca deh, sunt multe si nasoale. Niciodata nu mi-a placut matematica. Acum cei care convietuiesc in aceeasi clasa/scoala cu mine ma vor contrazice, ca am numai 9 si 10 la mate. Da, stiu, la teste ma descurc, dar sunt paranoica si... acum chiar simt ca nu stiu nimic.
Macar am scapat partial, mai am 2 examene si 2 teze. Oh, si am ascultat aseara de vreo sapte ori melodia asta.

No comments: