Friday, May 7, 2010

Uuuuhu!

Cica rezultatele la romana se afisau luni, dar hehei, azi, in timp ce ma uitam pe geam, a venit Daniel, sarind si spunand "Ba, au venit, s-au afisat!". Am luat-o pe Raluci de mana si am tarat-o pana la parter, am dat peste copiii de-a cincea si am incercat sa-mi fac loc printre cei 48673987693 de oameni stransi in fata listelor. Nu am reusit, cineva m-a zgariat pe mana si mi-a dat sangele, am renuntat si am iesit de-acolo, toti radeau, plangeau, se luau in brate...
Intr-un final, Toma cel binevoitor mi-a cautat si mie numele pe lista siiiiiii... am luat 9,70! Am avut o reactie ceva in genul "bai, jnebun?!", apoi m-am calmat si m-am sustras de la restul orelor, am stat prin parc pana acum treizeci de minute.
Viata este frumoasa, tralala, hmhmhm, vine examenu' la mate si eu inca sunt praf si pulbere. Oh, sa nu mancati corcoduse, ca-s stropite cu ceva lipicios.

No comments: