Wednesday, May 12, 2010

A fi sau a nu fi? Afi Palace Cotroceni!

Cica am scapat de stres, examene si chestii. Mie nu mi se pare, nu mi-am schimbat starea de spirit si nu sunt invaluita in caldura, armonie si fluturi. Ba da, in caldura da, este deja canicula.

Azi am avut examenul la mate, dupa cum (nu) stiati deja. Mi-a fost rau toata dimineata, inclusiv in timpul testarii. Asta nu era o scuza pentru care o sa iau cinci sau ceva, doar mentionam. Am vazut baremul si cred ca iau noua. Mda, mai mult nu iau, pen' ca am gresit prosteste doua subpuncte incredibil de simple. Ba, ce ma oftic, ca luam zece! Puteam sa iau zece la mate, intelegeti ce zic aici? In fine, asta e, asa mi se-ntampla mereu, imi pica fisa fix cand ies din sala.

Dupa examen, am iesit plina de nervi si toti au inceput cu clasicul "ce ai facut?". Imi venea sa ii bat cu ranga, sa le dau un sut in tibie (ca tot am cazut de doua ori saptamana asta si m-am lovit acolo), sa le arunc un pian in cap si sa ii adun de pe jos cu un spaclu. N-am facut asta, le-am zis ca am facut mbine si am plecat. Ca bonus, m-a prins ploaia in drum spre casa.

N-am, nu vreau, nu-mi trebuie, nu-mi pasa. O sa intru in Cosbuc oricum.

No comments: