Saturday, May 1, 2010

8A

Eram mici si dobitoci, alergam pe holuri ca niste bezmetici si ne izbeam de toti peretii. O sa plecam in curand din 88 si sincer... imi pare rau. Da, stiu ca intr-o postare anterioara am scris cu totul altceva, dar mi-am schimbat parerea. Dupa generatia noastra, totul va ramane sec cu astia de dupa noi, cam trist. Chiar daca unii sunt prosti, manelisti duri sau fetiscane care scuipa seminte pe hol, imi vor lipsi pustii care alearga peste tot si urla, au farmecul lor.
De fapt, stiti ceva? Am cunoscut in ultimul timp niste oameni foarte misto, de la clasa a saptea (Ade, Twix) si a sasea (Andy, Alex, Sabin). Haide ba, voi sunteti viitorul! :)) Ar mai fi si oamenii misto de-a opta, unii prieteni foarte buni, nu-i mai insir.
---
Acum, intrand in clasa de langa cancelarie, pe a carei usa scrie 8A, vei gasi niste oameni foarte diferiti, dar care se distreaza, totusi...
Sabina, omul cu mancarea! Daniel (Baldo), tipul care intr-a cincea era rau, lovea bancile si peretii cand lua note mici, iar mie imi era frica de el. Andreea (Carabulea), tipa singuratica si indragostita de desene animate gen Naruto. Eu (Irin) omul care n-are niciodata pixuri in penar, dar are doua-trei stilouri. Herman, omul care are probleme cu profa de chimie. Lorena, super-prietena mea. Mihnea, glume cu castroane. Alexandra, unde-i tabla (ce rai sunteti, ba!) . Florea, alt personaj dubios. Gherghe, omul cu glume multe si proaste, dar misto. Ana-Maria, lasa-ma in pace si pleaca de la banca mea. Raluci, Rox, Ed. Neacsu, omul la care ma uit in sus. Foarte sus. Andreea (Neagoe). Nuca, febletea tipelor de-a saptea. Cristi, ma frieeend! Marian, tractorul care ne da vesti proaste (ploo!). Paun, preferatul profei de mate. Eliza, nazista. Pitic, sefu' banilor, bo$$, cum vreti voi. Mihai, la fel. Mada. Mircea, omul care a spart usa. Mihaela, prietenii stiu de ce! Betty, casiera. Lori, perioada viermistica.
---
Diriga - isi sprijina mainile pe piept.
Badea - acrobatii cu creta, maaat, Paun, maaai...
Radu Steluta - "Ouperrra epicccca..."
Iancu Maria - "Esti miop?! N-ai ochi?! Gherghescule!"
Iancu celalalt - "Faaa, treci in sala ca iti pun patru!"
Oncescu - "Pleaca, pleaca, iiih..."
Schizo - "Simtiti destinul cum urca si coboara? ASTA E! Carmina Burana!"
Gogoneata - "Hai baaa, ca vine si Ghiiiita!"

Cam asta, mai mult nu stiu si mi-e somn. Nu mai vreau sa plec!

5 comments:

Anonymous said...

Ahaaa, noi suntem viitorul. b-)
Nu vreau sa va tiraaaaati.:((
Baaa, o sa`mi lipsiti. >:D<

Irin' said...

O sa va fac vizite, mai ales cand voi fi a zecea. Stii tu de ce! :))

Anonymous said...

Da, da, stiu eu. :>

Raluci said...

frateee...mai sti cand simteam si noi lucruri d-astea pt cei de-a opta...ce dragut e cand sti ca cineva chiar te cunoaste..si ma rog,nu pe mine,stii tu,pe voi,defapt pe noi toti...e ceva,pe bune...pana si francesca o sa-mi lipseasca

Irin' said...

Trebuie sa recunosc ca te simti bine cand vezi ca toti vor sa te cunoasca! :)) O sa-mi lipseasca sa fug de Francesca pe holuri...