Saturday, May 15, 2010

Eisidisi, nervi si banchet

Maine este AC/DC, maine este super, dar nu despre asta vreau sa va spun, ca oricum va povestesc dupa cum mi s-a parut, hmhmm.

Vroiam sa imi exprim parerea despre istericele sinistre si despre baieteii duri. Nu stiu daca va intereseaza parerea mea, eu vreau doar sa-mi vars nervii, ignorati postarea asta.
Ambele specii constituie stereotipul de om confuz care face tot ce este la moda: asculta Michael Jackson doar pentru ca este mort, este emo sau trendy, isi da singur porecle cat mai dure sau iesite din comun, scrie messengeristic si adora Twilight.
Incep cu ele, acele pisicute care se gudura pe langa toata lumea, tanjind dupa atentie si dupa aprecierile altora, dorind sa impresioneze cat mai multe persoane. Am mai scris despre ele prin alte postari, vezi Nu mai pot!, Rock, draci, eisidisi! si altele.
Acum ajungem la baieteii duri, acei pampalai carora li se fura sandwichurile din ghiozdan si sunt impinsi pe scari, dar care s-au saturat si vor sa iasa din anonimat, adoptand o imagine mai cool. Isi lasa plete, isi cumpara tenesi Converse sau skate shoes si isi trag un breton pe ochi, apoi incep sa critice munca altora. Un astfel de cretin mi-a enervat si nimicit inca un omulet verde de prin creier, chiar acum zece minute, criticand munca unor oameni care chiar merita apreciati.

Irina: ce dobitoc e, l-as bate cu o ranga
Ade: corect
Irina: pfoa, vine si la banchet
Irina: ii pun cianura in suc

Trecand peste, vine banchetul si ma cam intristeaza ideea ca nu am sa mai merg in fiecare zi pe langa garduletul verde, nu am sa mai ies in curtea aia dragalasa in pauze si ahhh, nu-mi place!

No comments: