Thursday, April 29, 2010

Aici sau la pachet?

What I really wanna say
I can't define,
My soul will have to wait.

Ma enerveaza angajatii de la fast-food. Nu sunt mare fan, dar mai mananc din cand in cand si prostii de pe acolo, ca tot omul. Te duci frumos, spui buna ziua si ceri... un cheeseburger, poftim. In loc sa iti aduca nenorocitul ala de sandwich, te intreaba daca vrei si cartofi prajiti sau suc. Le spui ca nu, insa se ofera sa-ti dea niste sos. Refuzi, dar totusi nu vrei si o inghetata sau o placinta? Nu, nu vreau nicio placinta, da-mi naibii cheeseburgeru' ala!
Mi s-a intamplat sa merg cu vreo cinci colegi la Mc Donald's, la Izvor. Eu si Rox ne-am dus sa comandam, iar ceilalti au ramas la masa. In momentul in care am cerut cinci Mc Flurry, tipa s-a uitat cam ciudat la noi, apoi si-a miscat fundul grasun sa ne prepare minunatele delicatese pline de E-uri. Ni le-a trantit violent pe tava albastra si ne-a urat pofta buna. I-am trantit si noi banii pe tejghea cu aceeasi gingasie si am plecat in pasi de dans catre masuta noastra amplasata langa fereastra, deschizand capacul si observand inghetata alba si pufoasa, abia atinsa de ciocolata. Oh, deliiiightful!

No comments: