Sunday, June 6, 2010

Vine vara. Bine-mi pare?

La fiecare inceput de vara am cantat "School's out for summer!", dar acum am realizat ca pot adauga si restul versurilor, "...school's out forever, school's been blown to pieces!". Da, am terminat generala si merg la liceu. Pfoaahh!
Am trecut brusc de la stres maxim la relaxare, lucru care nu mi-a picat prea bine. Ma rog, inca nu sunt singura ca intru in Cosbuc, chiar daca am media peste cea de admitere si bilingvu' sigur il iau. Sunt paranoica...
Ziceam ca vine vara. Dubios este ca nu ma simt la fel ca vara trecuta, parca sunt ceva mai obosita. Ce-i drept, am avut un an greu si chiar sunt mandra de mine, am reusit sa ma mentin la scoala, imi iese 9,94 anul asta, am reusit sa duc pana la capat si olimpiada la engleza, am media de admitere 9,43.
Acum am o stare super, mai sunt 12 zile pana la Aerosmith. Ce sa va mai spun... ah, da. Citeam postarile mai vechi ale unei prietene si mi s-a facut dor de toate chestiile pe care le faceam vara trecuta. Cum ne plimbam prin Titan, Ambrozie, Unirii, Universitate si mai peste tot cu aparatele foto, cum beam Nesssstor zilnic, cum faceam supa la plic (de aici si numele inteligent al blogului) in toata bucataria ei si cum ne certam ziua si seara ne impacam ("Ahh, vii cu mine pana la Ambrozie sa-mi iau fixativ?").
In incheiere, ia uite ce poate pustiu' asta:

Aiurea: adopta-l-as!

Pfiu, ce postare lunga.

3 comments:

Anonymous said...

Da, da, il luam!
Iti amintesti conversatia noastra despre el?
Tu: sa`mi fie frate, sa merg cu el in skate.
Eu: daa, sa fie cel mai tare de acolo. b-)
Tu: daa, sa`l culturalizam.

Anonymous said...

Da,pai[ca sa nu ti se para ca m.am schimbat]tipa din postarea ta pare una super de treaba,extreeem de buna si probabil inteligenta.OOOO,si folosea si fixativ,deci e cocheta si ingrijita.Damn!eu sunt!!:))

Stiu,si mie.mi e dor de vara aia,a fost initierea noastra[suna poetic]!Cum statea ala cu capu' intr.o parte si urla gen naspetelor.Poate daca altcineva citeste postu vede si intr.o bucata de branza mai mult chestii,dar noi stim.:D

Dar a venit vara si revenim in forta!C'mon! Club A nu a mai fost vizitat de mult!

Lov' ya>:D<!

Irin' said...

@ Ade:
Mda, lasa ca facem si noi copii peste zece ani... facem o secta si populam lumea doar cu copii misto.
@ Ozz:
Da, si norvegianul cu vafa-n mana, crema care acum nu mai este nici macar blat... heh, good old times! Las' ca recuperam vara asta. >:D<