Tuesday, June 29, 2010

But looking back, it's still a bit fuzzy.

Mereu ma indispun dupa concerte si mi se face dor...

Oh, inca o chestie. Cine ii stie pe oamenii astia doi sa-mi dea si mie un semn, ca am uitat sa facem schimb de numere/id-uri/astea si ma oftic, ca au fost mistoci. Un Alex pe la vreo 20 de ani, tricou cu Megadeth, par destul de scurt si negru, din Iasi, are trupa (vocal), a stat la gard la Normal Circle si s-a agitat mult pe Slayer. Apoi, tipa in pantaloni scurti, din Cluj, parca Anca, tot cam aceeasi varsta, avea un tricou gri si decoltat si a stat tot p-acolo. Ea s-a agitat la Metallica. Ii stie cineva?

Ba, mai aduceti-i pe Slayer si Megadeth o tura, ca au cantat putin!

1 comment:

Aiurea said...

Eşti amuzantă :)) ...
Şi mie mi-ar plăcea să-l găsesc pe tipul meu cu tricou cu Endgame. :-<