Monday, June 28, 2010

Sonisphere - chestii memorabile

Imi pare rau ca n-am fost aseara la Rammstein si Alice in Chains, dar ma multumesc doar cu ziua a doua. M-am mai calmat si mi-am amintit de unele faze si momente memorabile.

"Iisus Hristos si toti prietenii lui!"
"Bai, stati sa ma ancorez si eu de gardu' asta, ca ma zboara Iisus de-aici pe Slayer!"
"Vaai, ce jeg, nu mai pleaca asta d-aici?"
"Irin, stai langa pisi?"
"Ah, vroiai sa te sprijini de gard? Credeam ca ma iei in brate..."
"Ia un biscuite!!!"
"Imagineaza-ti cum ar fi sa mai apara brusc inca vreo 34 de manute aici!"
"Cutiuta cu surprize s-a cam varsat in rucsacul tau..."
"Ce dra--- UN OS?!"

3 comments:

Aiurea said...

Erai la intrare când s-a auzit tare : "UNTU-I PATEU ÎN CĂCAT!" şi toţi erau "CE?!" "... CE ?" "POFTIM ?" ?
=)))))))))

Anonymous said...

Chiar ca memorabilee.
Si ala chiar era un os.=))

Irin' said...

@ Aiurea:
Inca ma chinui sa descifrez ce inseamna ca untu-i pateu... in cacat! :))

@ Pep:
Eu nu vedeam nimic, imi era frica sa mestec chestiile alea. =))