Sunday, June 27, 2010

Sonisphere - Big Four

DOAAAMNE, IISUS HRISTOS SI TOTI PRIETENII LUI !!!

Nu stiu cum sa-ncep. Sunt cel mai fericit om din lume. Dupa cum stiti, azi a fost a doua zi de Sonisphere (la prima n-am fost, dar nici nu am regrete). M-a enervat o pisi care s-a pus in fata mea la Anthrax, dar mi-am revenit cand am stat fix la gard la restul trupelor si am vazut toata scena. Evident, nu puteau lipsi taranii care s-au tot impins sa ne intre-n fata, da' n-au reusit, din fericire. Si ce ziceam? Ah, da, sunt cel mai fericit om.

De la Vita de Vie as fi vrut sa aud mai multe melodii vechi, dar au incheiat frumusel cu Basul si cu toba mare. La Anthrax m-am enervat pe pisi, asa cum am spus mai sus, dar ei au fost mistoci, mi-au placut. A venit si Megadeth, am auzit cam toate melodiile pe care vroiam sa le aud, dar parca nu vroiam sa plece asa repede. Tin minte ca mi se facuse pielea de gaina pe Symphony si pe Peace Sells. Si pe Trust, si la dracu', cam pe toate piesele. De Slayer nu stiu ce sa mai zic, au fost bestiali, dupa parerea mea, nu am de adaugat nimic. Cat despre Metallica... mi-am rupt capu' pe Master Of Puppets, asta imi amintesc. In rest, stiu ca am fost in extaz toata ziua/seara.
Oh well, cam atat am de spus, mai mult nu sunt in stare. Mai vrem, mai vrem! Si eu, si Iisus Hristos, si prietenii lui, si prietenii mei. Eu vreau, tu vrei, noi toti vrem Sonsiphere!

2 comments:

Anonymous said...

Vreeem Sonisphereeee!!!!

Irin' said...

MAI vrem.