Saturday, June 19, 2010

Mmm, just like a bad boy!

Na, ca am facut-o si pe asta, am vazut si Aerosmith! N-are rost sa spun cat de misto a fost, se intelege de la sine. Si totusi, nu pot sa dorm, deci banuiesc ca o sa scriu p-aici cum a fost.

Am ajuns cand deja cantau Reamonn. Am luat jetoane d-alea, ceva de baut, am incercat sa gasim un loc bun. Reusisem sa ne bagam printre oameni, asta dupa ce am facut misto de "fraierii de pe B, ce departe stau ei acolo dupa gard, haha, na d-aici, ba!". Am facut asta pentru ca si ei faceau asa la randul lor la alte concerte, mda?

La inceput s-a pus o matahala imbracata in bleo in fata mea si nu puteam sa vad nimic. Ma ofticam cel mai rau ca nu facea nimic. Statea ca bou' si se uita in gol, n-avea nicio reactie, in timp ce eu saream in spatele lui sa ii vad macar palaria lui Steven. N-am reusit, iar niste doamne dragute m-au tras dupa ele pana mai in fata, de unde am vazut totul perfect. Mama, ce misto, multumesc doamnelor dragute! Am incercat sa o trag pe Mara dupa mine, da' s-a pierdut pe drum, iar ceilalti au ramas in spate. C'est la vie, pussycat! Ah, si m-au mai enervat niste unii care erau pusi pe misto d-ala prost, comentau ca ceilalti oameni se simteau bine si se manifestau macar batand din picior, spre deosebire de ei.

In fine, concertul s-a incheiat cu Dream On, Walk this way si... toooys! Toys! Toys! In the attic!

2 comments:

Aiurea said...

Da'tu n-au văzut-o pe piţi riţi de 1,75 şi cu tocuri cui de 10, în bluză roz sclipicioasă şi-n fustă albă care s-a postat în faţa noastră. Am făcut un mişto de ea de s-a căcat pe ea şi până la urmă s-a cărat. Prietena ei vorbea c-o proastă şi îi zicea să "RĂMÂNĂ-N TELEFON". :|

Irin' said...

Am vazut si eu d-astea pe tocuri, ce se mai chinuiau sa mearga pe pietrisu' ala... Erau o gramada de tarani prosti care varsau bere pe tine, vorbeau mult si prost, incurcau melodiile intre ele ("Ti-am zis io ca o sa cante Crazy!" cand era Cryin') si unii chiar s-au luat la bataie. Dar ma rog, conteaza prea putin.