Wednesday, June 16, 2010

Acum chiar ca-i out

Ieri m-am trezit devreme si am fost sictirita toata ziua. Am plecat spre Hasdeu, sa dau bilingvul. Era cald, m-am enervat, m-am mai intalnit cu unii si cu altii, am ajuns pe-acolo si ne-am lalait vreo ora, ca era un puhoi de crestini in curte. Se agitau, vorbeau si ce mai faceau ei p-acolo...
In sfarsit, ne-au lasat sa intram in minunatul lor liceu, am gasit sala cinci si am descoperit ca iar am nimerit cu Constantin Irina, ca la toate examenele/olimpiadele. Ce-mi place cand ne striga de pe lista si intrebam "care dintre cele doua Constantin Irina?". M-a pus in bancuta cu unu' Liviu care a copiat tot de la mine si abia ma abtineam sa nu-i nimeresc un cot in gura, ca se tot intindea peste mine sa vada ce-am scris si n-aveam aer. Cred ca iau cam 66/70.
---
Azi am avut si proba orala (fara aluzii porcoase). Am bagat capu' pe usa sa vad ce si cum, apoi aveam de gand sa ma duc pana la baie, dar planul mi-a fost imediat spulberat de vocea unei dudui din comisie: "Good evening, come in, please! Pick a ticket and go in your desk!". Am ales o foaie de-aia, m-am dus in banca si am vazut ce subiect de rahat mi-a picat: Tower of London. De ce mama naibii nu am avut si eu despre fashion clothes sau television, ca tot omu' ? Nuuu, na si vorbeste despre William of Normandy si despre cladiri. Ma rog, am facut bine, am vazut ca mi-a pus tipa 10 10 10 pe coloanele alea, nu stiu dupa ce criterii, da' banuiesc ca-i de bine.
---
Maine simt ca o sa stau in casa, o sa citesc si o sa vad filme. Vineri vad daca am luat bilingvu' si mai pe seara plec la Aerosmith. In weekend dorm.

No comments: