Friday, June 11, 2010

Banii, tragedie...

Acum ceva timp am facut o lista de cumparaturi si lucruri de facut. Au mai ramas cateva, dar n-am bani. Sau, mai bine zis, nu am de unde sa fac rost de bani, pentru ca altii nu mai au.
Azi am fost la premiere, la ora zece. Canicula. Mi-am luat cele trei diplome, am primit si niste carti misto pe care profa de engleza mi-a notat ceva foarte dragut. Am plecat spre Dristor, am luat metroul pana la Iancului. Bineinteles ca am iesit gresit, deci mai multa canicula. Am mers prin soare pana la Hasdeu, am stat la coada, ca intr-un final sa aflam ca aveam nevoie de o cerere scrisa de parinti. Suna parinti, explicat parinti, venit parinti, completat cerere, inscris la examen, plecat iar spre Dristor. Ajuns la Dristor, luat metrou, gresit metrou din cauza agitatiei si caldurii, intors la Dristor, luat metrou bun, ajuns la Izvor, mers iar prin soare pana spre KFC, stat la un suc, vorbit, iesit iar in caldura, mers acasa, facut dus, plecat la Ioana, plecat in parc, venit acasa dupa ceva ore, facut dus. MOR CU CALDURA ASTA!

In timp ce am mers cu metroul, am ascultat numai Metallica si Slayer. Stiti ce am constatat? Ca vine concertu' si eu n-am bilet. Am cumparat nu stiu cate cutii de Tuborg, numa' de as castiga un abonament. M-am ales cu inca 36 de beri si o reducere de 10% la bilet. Berile au ramas la tata, reducerea inca o am, dar n-am restul de bani, imi mai trebuie un milion jumate. Pe langa asta, mai am nevoie de niste pantaloni si doua-trei tricouri. Haideeee, inca un pic...

P.S.: Se ofera vreo fana sa imi cumpere bilet? Obey your master? :))

2 comments:

Anonymous said...

Subtil,subtil.La fel a fost si la noi,insa am sarit peste faza cu "Chemat parinti,venit parinti completat cerere" si am inlocuit.o cu 'Daniel stie sa faca semnatura lu' mami"
Ah,faza:Am intrat la secretaria,era o duduie blonda si destul de irascibila.S.a uitat peste acte si totul a fost ok,pana cand trece o privire si peste cerere.Se uita la mine zambind si zice 'Descurcareata..." :))

>:D<>:D<

Irin' said...

Stiu, duduia blonda m-a intampinat si pe mine cu "Hai copilu'!". Ciudat ca unii mi se adreseaza cu "copilul" si altii cred ca sunt clasa a unspea (mi s-a intamplat ieri).