Saturday, April 17, 2010

Te-ai tuns? Nu, dorm.

Aceleasi intrebari cretine pe care toti le punem, la un moment dat. Cea mai retardata mi se pare, totusi, aia cu "dormi?". Doar nu te-astepti ca omu' sa-ti raspunda ca da. Bine, atunci cand vrei sa scapi de persoana respectiva, ii poti spune ca dormi.
Alta este "te-ai tuns?". Aici intra si "te-ai vopsit?" sau orice care se refera la alta schimbare evidenta. Cand m-am tuns, mai exact acum trei luni, dupa o buna perioada de timp in care am avut parul cam pana la umeri, toti m-au asaltat cu o fata uimita, urmata de claaasicul "oaaa, te-ai tuuuns?!". Le-am raspuns tuturor la fel, cu o fata la fel de mirata: "m-am tuns?!". Saptamana urmatoare, s-a tuns fix ca mine Francesca, dar asta este alta treaba.
Sa vedem, alta intrebare... Ah, da! Atunci cand te intalnesti cu cineva, raspunzi la telefon sau va salutati pe messenger, ambele persoane au tendinta sa intrebe "ce faaaci?". La fel, ambii au tendinta sa raspunda "bine" sau sa nu raspunda nimic, ci sa continue conversatia.
Inchei brusc, ca nu mai am chef sau poate nu mai am nimic de zis. Tot acum, dupa ce dau "publicati postare", o sa m-apuc de o leapsa.

2 comments:

RaluStef said...

ce faciii???

Le: ce ma enerv ... a trbuit s bag d 3 ori codu' asta nenoro'

RaluStef said...

ce faaaaci? :)))