Saturday, April 3, 2010

Astept sa-nvie.

Vreau si eu sa fiu smechera ca Iisus. As putea fi Iirina si sa nu ma mai doara spatele in trei zile. Da, azi m-am izbit cu spatele de asfalt. Plictisindu-ma, am zis "hai sa ii iau skate-ul lui Ade si sa dau si eu talpa!". Idee proasta, nu stiu cum am dat de-o pietricica si zbuf! Blasfemieeee!
Azi am avut chef sa cant Slayer. Am cantat South of Heaven pana am obosit si mi s-a facut somn. Ce zile seci... Si cand ma gandesc ca intr-o luna am examene si n-am invatat nimic imi vine sa-mi dau palme. Oricum mare lucru nu fac, mereu ma intimidez cand vad foile alea goale pe care trebuie sa scriu, care, apropo, sug (nu poti scrie cu stiloul pe ele, in sensul asta).

P.S.: Initial vroiam ca postarea asta sa aiba ca titlu "OTita Si FRAcTur de TIbie". Nu am nici otita si nici fractura de tibie, arata ca naiba scris asa, dar e cu subinteles. Chinuiti-va, nu o sa reusiti sa-l descifrati niciodata. :)

2 comments:

Anonymous said...

Băi, băi, băi, ştiam eu înţelesul, dar am uitat. :"> Ehh, detalii. Uiteee, îmi văd numeleee. Dar ţie ţi-a trecut repede, pe mine şi acum mă doare genunchiu`... şi mai am de aşteptat să-mi treacă. :)) Şi da, îmi place să scriu cu diacriticee. :)) Big Hug. >:D<

Irin' said...

Off, las' că îţi zic eu cu otita, cu tibia... Şi pe mine mă mai doare un pic zona dintre omoplat şi şold, în dreapta. "Irinul mic şi fraier", ca sa parafrazez.

P.S.: Get well soon, c-avem treabă! >:D<