Monday, April 19, 2010

Bullet in the head

And motherfuckers lost their minds...
No escape from the mass mind rape,
Play it again jack and then rewind the tape.
[...]
They say 'jump' and ya say 'how high?'
Ya brain-dead, ya got a fuckin' bullet in ya head!

(Rage Against The Machine)

Azi am avut o zi... *se chinuie sa gaseasca un termen simpatic, nu-i iese* de cacat! O sa va povestesc si voua, celor 1-3 cititori fideli, prieteni, fani disperati, oameni plictisiti fara viata sociala care stau aiurea pe net sau ce mai sunteti voi.
Ziua mi-a inceput, teoretic, pe la 1 jumatate noaptea. Imi era cald si ma durea ficatul ("Nu mai bea!", citez din Ionel). Ascultam nu stiu ce melodie dubioasa in casti si incepuse sa ma enerveze, imi intra sunetul ala pana in creier. M-am trezit pe la 10, rupta de oboseala si m-am apucat sa-nvat la latina. Mi s-a rupt mult iubitul penar, mi-a cazut stiloul -da, nu folosesc pixul niciodata- pe jos, a inceput sa curga, am intarziat la scoala, m-a durut capul, am plecat de la civica -nu aveam chef de utopii politice-, dupa care a inceput sa ploua, am plecat acasa, am facut niste teste d-alea la mate, sa nu fiu totusi plop la testare.
De-aici incepe partea misto. Am deschis laptopul, am intrat pe niste messenger, ascultam niste muzica si ma gandeam ca vine sambata si ce dragut va fi la concert (aniversare Emil, 10 ani, zbenguiala simpatica si o seara mistocuta). Imi ziceam ca a trecut si ziua asta aiurea, dar vine weekendul si o sa fie frumos. Apoi, am intrat pe site-ul lor, ca sa vad urmatoarea chestie:

Irin: hai sa-ti zic una
Irin: buna de tot
Irin: da' buna rau
Irin: nu se mai tine concertu'
Robi: ce ma?

Irin: si-a rupt barbu mana
Ade: ce cacat, nu frate, nu, am asteptat atat!!

2 comments:

Anonymous said...

O sa mooor pana in luna aia afurisita, mai exact octombrieeeee! :| Nu putea sa se apuce de sporturi extreme luni? :(( Asa s`a dus tot weekendul ala planuit minutios. Fuck, fuck, fuck.

Irin' said...

Ma, ideea este ca era un concert acum, in perioada asta nasparlie si chiar simteam nevoia sa uit pentru cateva ore de tot. Mi-era chiar dor sa-i vad pe baietii astia pe scena, fac atmosfera. Singura atmosfera pe urmatoarele 5 saptamani va fi aia monotona, pe care o stim asa de bine...

P.S.: "si doar privirea eeeei..."