Friday, April 9, 2010

Postare serioasa

Ante-scriptum: Stiu ca scriu despre nimic. Nu-ti convine, iesi frumusel si nu-ti mai pierde timpul aiurea pe net. Oricum nu ma intereseaza parerea ta, fa ceva util cu timpul tau. Nu scriu pentru tine sau pentru voi. Ah, si asta nu este o postare serioasa, deci haha! * Mickey voice*

Aseara m-am asezat in pat pe canapeaua extensibila, mi-am aranjat pernuta ("Nu pot sa dorm fara ea, e cu ratuste!"- Andy Anderson, un mare clasic) si m-am invelit, desi mi-era cald. N-am dormit pana pe la unu. Apoi m-a luat somnu' si am adormit cu televizorul deschis. M-am trezit pe la 2 si auzeam Aerosmith - Jaded. M-am panicat un pic, pana mi-am dat seama ce se-ntampla.
Azi m-am trezit la 8 fara un pic, am injurat ceasul vreo cinci minute, m-am imbracat si am plecat la meditatii. La mate. Hai, sa nu v-aud, ca nici voi nu stiti matematica! M-am intors, pe la 12 am plecat iar de-acasa. A inceput ploaia si m-a picat in ochi. In momentul ala am simtit ca picatura respectiva era inceputul ploii, fix prima picatura, care a cazut special in ochiul meu. Am luat-o personal.

Come as you are, as you were,
As I waaaant you to be...

No comments: