Thursday, April 29, 2010

Esti prost ca un polonic!

"Multumim, Irina, esti un mare clasic in viata!" (profa de engleza)

In sfarsit au recunoscut! Mai nou am fani la clasele mici, ca deh, sunt a opta! Stiti voi, ma saluta timid prin curtea scolii, imi fac cu mana, imi arata ca am o scama pe pantaloni sau se ofera sa o ia ei si s-o pastreze intr-o cutiuta magica si speciala... ma rog! Stateam azi intr-o pauza si mi-a venit in minte o tampenie pe care o auzisem dimineata la televizor: "Puyaaaa, Kameliaaaa, ya-ya! ... si George Horaaa!" :))
In alta ordine de idei, am inceput luna examenelor cu dreptul... de fapt, cu stangul, ca-s stangace. Am luat 10 in teza la romana si locul intai la engleza pe municipiu. Ce desteapta sunt, mdaa...
O sa scriu mai rar, ca stau sa-nvat, urmeaza inca doua examene si doua teze, apoi bilingvul, de care nu prea mi-e frica.
Am chef de RATM zilele astea:

4 comments:

Anonymous said...

Si eu sunt o junioara din aia care te saluta timid prin curte scolii?:>
P.S.: Bravo Irin`, bravo Irin`, inteligenta mica ce esti. >:D<

Irin' said...

Tu nu ma saluti timid, tu esti una dintre tipele permanent fericite care rad si spun "heeey!" tot timpul... hippie little creeps! :))

P.S. Stiu ca ma iubiti, ya yaa! :>

Anonymous said...

curtea*
Ah, ah, sunt o tipa permanent fericita. Da, sunt! >:D<

Irin' said...

Uite o buburuza! Bucura-te!