Wednesday, December 30, 2009

Retrospectiva 2009

M-am facut comoda pe canapea, m-am invelit si m-am apucat sa scriu chestia asta. Mi-e cam foame, ce-i drept, n-am mancat mai deloc azi, dar supravietuiesc pana termin de scris.

"Concluzii trase-ntr-un acord de un cuvant banal si-un univers rastalmacit in trei minute doar. Izbit in forme noi, sa-ncapa o mare intr-un pahar si nerostitele sa taca pentru un nou sumar..."

Am avut un an destul de bun. Varsta de 14 ani inca din ianuarie 2009. Poate va inchipuiti ca m-am luptat cu acneea si cu cosurile tot anul! :)) Regret sa va dezamagesc, dar nu am avut decat vreo 4-5 cosuri in toata viata mea. Trecand peste interesantul subiect "tenul meu perfect", ajungem la evenimentele nasoale. Cineva trebuie sa vorbeasca si despre ele, nu? A murit bunica, bunicul a fost lovit de masina si mama a trecut printr-o operatie grea, cu complicatii, emotii... In rest, toate bune si frumoase.
A fost anul in care m-am distrat cel mai bine si mi-am facut cei mai multi prieteni. Am mers la Punk Rock Undefest 4, probabil cea mai memorabila zi din an... cred? Yume a avut grija de noi, Jerry a lovit-o pe Lara cu bocancul in cap, Ioana si-a spart nasul, Mara nu avea nimic, eu m-am lovit cu spatele de perete si m-am indoit trei zile. De notat si momentul in care Otto a strigat "Da' vrei!" (titlul unei piese), iar unul din membrii trupei i-a raspuns calm: "Da, vreau!".
Zilele in care ma plimbam cu Robi prin parc si radeam pana ne aduceam din nou aminte ca suntem pline de nervi si ca n-aveam chef, zilele in care stateam pe iarba pana tarziu cu glugile pe cap, ferindu-ne de lilieci. Zilele cand alea doua femei isi faceau treaba in boscheti si si-au dat seama ca noi eram la cativa metri si radeam in hohote. Cea mai penibila scuza: "am intarziat pentru ca era coada la lift!". Panx Romana si intruniri unde toata lumea canta. Cocalarii aia si Otto care si-a luat cativa pumni pentru ca avea creasta. Mai sunt si zilele in care am fost la film cu colegii, de exemplu la Zombieland. Cine a citit si inainte, stie. Am mai scris pe parcurs ce s-a mai intamplat.
Ei bine, cam atat... ah, voi credeti in superstitiile si traditiile astea de revelion?

No comments: