Sunday, January 17, 2010

Nu mai pot!

Nu va mai suport aerele astea de artiste. Va trageti un breton pe ochi, ati ajuns la pubertate, v-ati cumparat o pereche de "skateri", cum va placeti sa-i numiti, deja sunteti niste genii. Imi amintesc ca a intrebat o fata unde poate gasi o pereche de skateri si un tip i-a raspuns: "De obicei skaterii nu sunt gay, deci nu cred ca ai sanse." Trecand peste, nu va inteleg. Nu inteleg de ce scrieti indescifrabil, nu inteleg de ce folositi tampeniile alea de k-uri si nu inteleg de ce purtati esarfe anti-fa. De altfel, nu inteleg nici de ce fumati cu atata superioritate. Stati langa poarta scolii si trageti dramatic din prostia aia de tigara. Fumezi ca vita trei pachete, dup-aia te dai cu trei kile de parfum sa nu te miroasa maica-ta acasa si sa te pedepseasca. Stai cu tigara-n bot tot timpul, sa vada lumea ca esti tare. Ai 12 ani si esti un geniu cand vine vorba de muzica. Tu asculti trupe mari, esti culta: Tokio Hotel si The Doors. Dada, asa-i! Metallica este punk si Megadeth joaca golf.
Cand va vad hi5-urile pline de fluturasi roz si poze emo imi vine sa innebunesc. La "carti preferate" scrieti nimik/ces alea?/aolooo carti?/niki una. Invatati sa scrieti ca lumea si vom vorbi apoi despre cat de smechere sunteti.
Cand vad scoala in care am invatat opt ani plina cu voi, imi vine sa plec mancand pamantul. Imi luati karma pozitiva, nu stiu.
Nu va mai suport. Sunt plina de dispret fata de voi, ceea ce nu imi sta in fire. Din pacate, ati reusit imposibilul. Va felicit sincer, v-ati ratat viata oricum.

4 comments:

Filonous said...

Eee, să nu legăm Doors de gusturile îndoielnice ale mâţelor explodate pe care le critici. Poate că ele se regăsesc în make-up-ul kitschos al tokyohoteilor, dar Jim chiar scotea sunete care însemnau muzică. La fel unii ca Syd Barrett, Janis Joplin sau John Lennon. În rest, dă în ele că dai bine şi fereşte-te de intoxicaţii!

Irin' said...

Nu am bagat cele doua trupe in aceeasi oala, am vrut sa subliniez ca acum cam orice e la moda: de la TH la Doors. Este groaznic cum toti astia isi fac in lumea lor niste "branduri" din trupe mari si serioase.

andra said...

băbăbă! păi ce facem aicea, amestecăm the doors cu rocalarii şi prinţesele? păi nu e bine.
:)) kiddin', am înţeles ideea.

apăi staaai să vezi cu e la liceu... când încep toate pitzipoancele să se creadă mari experte în sex şi o ard hardcore prin toalete...
şi trust me, poţi să fii şi în cel mai liceu bun, că tot nu scapi de fiinţele astea ce poluează vizual cu bling-blinguri si gentuţele lor LV.

Irin' said...

Sunt convinsa ca oriunde te-ai duce, nu scapi de ei. Totusi nu inteleg cum intra la licee bune...