Tuesday, December 8, 2009

Nut up or shut up!

Surprinzator, am un aer fresh, o zi buna si floricele pe campii, tralala. Azi am fost cu niste colegi la film. Am intrat in sala doi, era pustiu. Ne-am asezat pe antepenultimul rand, fix in mijloc. Edi si Gherghescu s-au dus sa-si cumpere suc, am ramas in bezna cu Rox si Raluca. A inceput si filmul, un tip care fugea de niste zombie fiorosi carora le iesea ceva negru-maroniu din gura, close-up pe unul dintre zombie care tocmai isi lua masa de pranz (intestinele unui alt tip palid).
Reactiile au fost diferite: Rox mai avea putin si isi punea punga de floricele in cap, Edi a tipat ("Eu v-am spus sa vedem Hohoho cu Stefan Banica, dar voooi..."), Gherghescu radea ("Ce tare, i se vede inima!"), iar eu si Raluca mancam relaxate floricele. Mai departe, tipul fuge, se intalneste cu un cowboy d-asta agresiv si dur, se-aude Metallica pe fundal. In fine, pertotal a fost un film bunicel...
Little Rock: Who's Bill Murray?!
Tallahassee: I've never hit a kid before... It's like asking who Gandhi is!
Little Rock: ...who's Gandhi?

No comments: