Tuesday, December 8, 2009

Nu mai spune!

In primul rand, RIP Dimebag si John Lennon (8 decembrie)! Mari oameni...
Dupa cum puteti observa, ultimele mele postari au fost cam aspre, reci, am tot criticat. Scuze, na, am o perioada proasta si raman lemn cand vad felul de a gandi sau actiunile unora si altora. Acum, ca tot am deschis subiectul "mentalitate" sau "mod de gandire", nu inteleg ce motive au tipele astea de doispe ani sa spuna cu atata nesimtire ca vor sa moara si ca viata lor nu are rost. Pai, poate chiar n-are rost, vreau sa spun... uite ce gandire au! Cum poti, ma, sa spui ca vrei sa mori cand ai toate conditiile de viata, ai parinti si prieteni, stai in puf si esti sanatoasa tun? Ok, generalizez, poate unele nu au situatia asta, dar vorbim de cele care o au. Vrei sa mori? Atunci, cand spui asta, gandeste-te la miile de persoane cu probleme mult mai grave decat dilemele tale de adolescenta frustrata si slab informata (de-aia avortezi ca proasta si omori un suflet nevinovat). Si eu sunt adolescenta, nu? Da, cu totii trecem prin perioadele alea. Tu esti mai presus ca noi? Ai dreptul sa mori cand ai tu chef? Gandeste-te ca sunt oameni bolnavi care ar da orice sa mai traiasca sau care mor de frig iarna, pe strazi. Dar, tu ce faci? Te usurezi pe toate conditiile pe care le ai, asta faci! Crezi ca esti interesanta daca "viata ta e un calvar si nu crezi ca mai poti zambi vreodata"? Afla ca esti doar foarte penibila. Si inainte sa spuneti ca si eu am fost sau sunt asa, ei bine, nu. Nu am tupeul sa spun ca vreau sa mor si ca viata mea e mizerabila. Am perioade proaste si ce daca? Trec peste, mama lor! Altii au probleme mai mari decat mine. Off, iar sunt rea... scuze.

No comments: