Thursday, August 26, 2010

Vara, mare, d-astea.



M-am intors de la mare, am stat vreo sase zile, cred. Trenul a intarziat doua ore, am stat alte sase ore pe drum, alta jumatate de ora pana-n Vama. Ma rog, a fost foarte mistoc. Valurile mi-au spart capul (pe bune, erau imense), soarele m-a ars...
Am fost si la Stufstock, unde am intampinat tot felul de probleme. Ba ca n-am voie cu sticla, ba ca nu intru cu deodorantul -dupa un "si ce vrei sa fac cu el, sa-l arunc si sa put?!", s-a rezolvat si asta-, ba ca nu stiu ce. Am ajuns acolo cand cantau Implant Pentru Refuz, care au fost foarte tari. Dup-aia m-am mai intalnit cu Andreea/Aiurea, cu o tipa din Cosbuc pe care nu imi amintesc daca am salutat-o sau nu, in fine. La E.M.I.L. m-am bagat in fata, ca aveam chef de ei. Mi-a placut costumul de vaca al lui Barbu:

"Gagicaaa, da-mi un leu, te rog io mult ca nu mai pot!"
"Nu va speriati, nu va panicati! Un leu pentru vodka, va rog... Daca nu-mi dai, m-arunc pe jos!"
"Ai zece mii?"

22 comments:

me hate you said...

mi-e groaza de ce o sa devii... nici nu stii cine esti!

Irin' said...

Draga om care ma uraste dar nu se semneaza, apreciez ca te framanta viitorul meu. Totusi, cine esti?

Anonymous said...

Ma bucur ca..'you hate Irin'' dar m`as bucura si mai tare sa-ti vezi de viata ta mizera de carnacior, sa te framante viitorul altor vietuitoare [buy a parrot] si sa traiesti viata in modul tau monoton si tembel fara sa mai incerci sa-i schimbi pe altii. Din partea mea, cu sinceritate, n-ai decat sa te zvarcolesti in iad [sau in acid sulfuric (las la alegerea ta, cheia e la tine)] ca-ti place sau nu de noi.
Semnat Pep [care va fi aici mereu ireversibil, iremediabil si irevocabil, chiar si numai ca sa te distruga putintel psihic.]
P.S.: culca`te [de tot]

Irin' said...

Deep one. Eu am fost mai dragalasa! :))

me hate you & adepep said...

ce e, bre? n-am voie sa vomit pe blogul tau? what a fuck? it is not a free country, adepep? Get a life!

Jo Green said...

of, cat dramatism ni se pare ca introducem in vorbe daca o spunem in engleza...si totusi singura parte cu adevarat dramatica este ca facem greseli imense de gramatica. :(
en fin!
salutare, Irin'! >:D<

Irin' said...

@ Jo: Sal'tare, femeie! >:D<
@ me hate you: Bai, serios, eu n-am... cere si tu in alta parte. :(

me hate you, adepep and jo green, green grass...(tu-fa de venetia) said...

Jo Green stie engleza cat un papagal! care-s greselile de gramatica, bre? Te-ai obisnuit cu varianta scurta "it's not" fara a sti ca, de fapt, varianta corecta este "it is not". Nu sufar de englezisme dar vad ca e la moda la "the bunch of losers"! Va mai amintiti de "furculision"? Sau nu prea ati trecut nici pe la liceu?

me hate... bla bla bla said...

P.S. Craciunitelor, sunteti muci! Mergeti acasa la mama si la tata si spuneti-le ca v-ati pierdut busola. Sper sa va treziti odata...

Irin' said...

1. Tocmai am intrat in liceu, o sa trec pe-acolo, stai fara grija. Din cate poti vedea, nu-s vreo agramata.
2. Altceva mai bun de facut chiar nu gasesti? Daca ai trecut prin liceu, ar trebui sa ai destula minte si alte ocupatii, zic eu, asa, in calitate de copil de 16 ani.
3. Te ingrijoreaza viitorul meu? Speri sa "ma trezesc odata"? Intri cu nerabdare pe blogul meu sa vezi daca ti-am mai spus ceva? Ai fluturi in stomac atunci cand imi dai commenturi fara rost? Nu te baga nimeni in seama si cauti atentie? Cere-n alta parte. :>

Anonymous said...

Te comporti ca un animal retardat si te consideri mare 'smecher' in fata monitorului...Trist..

Irin' said...

^ Subscriu.

Unknown said...

Cum zice soareca Free Country, deci pot sa-mi bag pula-n gura ei cat vreau. Hurraaayyy !! Sa vina tipu' ala sa ne mai dea un A ca va injur pana va lasati de net, copii pisarcosi ce sunteti >:D<

Unknown said...

Sa vomiti pe blog? Vomita pe tine, si'asa te caci pe tine :)) nu o sa observe nimeni.

Irin' said...

Acum n-o sa mai apara, cred. :)) Thaaanks, dude. :D

me hate all of you said...

retards. vad ca mama prostilor e mereu gravida: apar tot mai multi. ar trebui ca atunci cand alegeti sa va faceti un cont de yahoo, hi5 si altele sa va dea si un test de inteligenta. bat pariu ca nu v-ati mai putea face conturi. still a bunch of losers. Mentalist, shoot yourself(if you CAN find the trigger).

Irin' said...

Mama, ne urasti pe toti? Ce dur/a esti! :( Tu esti cel/cea care a aparut asa, de nicaieri, si a inceput sa comenteze aiurea. Daca ai o parere atat de proasta despre noi, de ce tot intri aici? Ai putea face ceva mult mai util, daca tot esti atat de superior/superioara. Tai-o...

Raluci :> said...

hehe pe mine ma amuza:D stiu ca voi va enervati aici,dar pe mine ma amuza rau tipa/tipul din spatele mesajelor :>

me hate all of you said...

ha, ma distrez!

Irin' said...

Oameni care se plictisesc si intra aiurea pe bloguri sa-si reverse superioritatea si sa ne arate ei cat de destepti sunt. Ai purtat vreodata o conversatie cu mine, sa vezi ce gandesc si cum sunt? Nu, normal, mentalitate tipica, hai sa-i judecam pe toti si sa aruncam cu cacat in toate partile.

Unknown said...

Tu pizda virgina :D lasa-ma cu frazele alea inapte imprumutate dn filme scrise in engleza ca nu ma impresionezi :)) Eu sincer chiar as vrea sa stam de vorba fata-n fata ;;)
Intrii frumusel pe blog sa faci plecaciuni la pula mea cu fitele alea mioritice :( plimba-te-ar orfanii in scaunu' cu rotile de "inteligenta" pulii.

Unknown said...

BUNA MAMA&TATA LU' IRIIIIINNN'!!!!!