Thursday, September 2, 2010

Somebody check my brain

Mda, clasicul "A venit toamna, acopera-mi inima cu ceva...", stiti voi continuarea. N-are rost sa spun cat de mult imi displace perioada asta, se intelege de la sine. Probabil ca ma voi inchide intr-o stare nasoala si voi ramane acolo ceva vreme. Deocamdata sunt bine, sau cel putin asa-mi place sa cred.
Vreau sa-mi cer scuze pentru tinerii nelinistiti care se tot umfla in pene pe aici, cu comentarii fel de fel. I-am rugat dragut sa se care dracului, aaa adica sa-mi paraseasca spatiul virtual in care am dreptul sa ma exprim fix cum vreau eu si, de asemenea, sa scriu... ghici ce. Tot fix ce vreau eu. Asadar, dragilor, daca nu va convine ce zic sau nu va place de mine, nu va mai pierdeti timpul pretios pe-aici, ca nu v-ajuta cu nimic.
Asa, acum am lamurit-o si pe asta. Vreau sa ma intind iar pe nisip si s-aud Messages to Gods pe fundal.

15 comments:

Anonymous said...

zero comments. what an interresting blog. Heloooo, are you there? Is somebody there. Echo... bla, bla, bla... restul il stii.

Irin' said...

1. Hello*, cu doi L. Hai ca se poate!
2. Tu din ce sfera indepartata ai mai aparut? N-am, pleaca, iesi.

Irin' said...

Ah, si 'interesting' se scrie cu un singur R. Hai sa nu ne mai cacam pe noi in engleza, daca nu stim s-o folosim, ce spui? ;;)

Anonymous said...

Alt bou notoriu. 8-| Ce-ar fi sa va faceti voi o secta si sa va sinucideti?

Irin' said...

Ma divinizeaza prea mult si nu se indura sa plece... De-aia tot intra p-aici si cauta scandal.

me hate your kind said...

mai, dar ce de lume desteapta! mie mi se pare ca toti retarzii care asculta ce ascultati voi au deja o secta "(h)emo": in fapt, niste prichindei fara identitate si care incearca sa para interesanti, se plang de fel de fel de chestii si, cum dau de ceva greu, cum mai desfac o sticla de ceva sau o vena... Daca nu va convine ce zic nu-mi pasa. Daca ma injurati, atata puteti:imi confirmati ceea ce sunteti cu totii.

Irin' said...

Ce gandire ai! De ce cataloghezi oamenii dupa muzica pe care o asculta? Daca ascult ce-ascult inseamna ca sunt "emo"? Mai documenteaza-te. De ce chestii m-am plans si unde-am spus eu de vena? Vezi cum tragi concluzii sa te afli-n treaba?

Irin' said...

P.S.: Imi place ca atunci cand va dovedesc ca nu stiti sa vorbiti ca lumea (cazul Anonymous de mai sus) si va invit sa invatati romana inainte sa-mi vorbiti, nu comentati, dati inainte cu ideile vostre preconcepute.

Anonymous said...

Uauuuu! M-ai dat pe spate! Câtă profunzime, cât talent. Căcat, tu chiar eşti dăşteaptă, fă!

Irin' said...

Hai, gata. S-a inchis sectiunea de comentarii. :)

Anonymous said...

Imi place ca haterasul de mai sus crede ca punkul si rockul sunt pentru emo. :) Am impresia ca tu daca plangi si iti tai o vena o dai pe hardcoreli..sau cum? [off topic..daca nu te deranjeaza, poti sa ne spui si noua ce muzica asculti? Ca idee asa..]

Anonymous said...

pai gata? numai mentalist are voie sa isi bage toate cele? pai asta e cenzura mai ceva ca in comunism. not fair play!

Irin' said...

Vezi tu ca isi mai baga cineva ceva aici? :) Gata, zen.

Anonymous said...

pacat! in sfarsit aveai si tu ceva comment-uri pe net...

Irin' said...

Nu prea ma intereseaza cate comentarii am, nu traiesc pe net, spre deosebire de altii. :)