Friday, August 6, 2010

Oh no, not another tea party!

Mmmda! M-am intors. Am fost pe la munte, pe la prieteni, m-am tot plimbat pe aici si pe dincolo. Am terminat "Strugurii s-au copt in lipsa ei" si "De veghe in lanul de secara", asta ca sa-mi aduc eu aminte ca le-am citit. Mi-a placut cum a povestit Holden, mi-l si imaginam cu sapca aia ciudata pe cap si asteptand-o pe Phoebe in fata muzeului. Ah, si de Phoebe mi-a placut, cum i-a dat ea, mititica, toti banii stransi pentru Craciun unui idiot ca frati-su... o simpatica.
Hai sa va arat ceva dragut, ea este Maya:

"Scoate-ti pisica de aici, sta pe patul meu!"
"Si unde vrei sa o bag?!"

"Nu mai sunt napolitane de-alea!"
"Mai sunt din alea cu lamaie..."
"Cu LAMAIE mai sunt?"

"Hai ma, ca daca ii scoti partea aia, nici nu are gust de fum ars!"
"Niiiuuuuu!"

Si ca tot spuneam de "Strugurii s-au copt in lipsa ei", mi-a ramas in cap melodia de la Cais... :)
Que voy a hacer, je ne sais pas.
Que voy a hacer, je ne sais plus.
Que voy a hacer, je suis perdu.

No comments: