Friday, August 13, 2010

Dimineata pe racoare

Sambata ne vedem prin Vama, la Stufstock. Mi-e dor de mare, n-am mai fost de ceva vreme.

Ce sa va mai spun, n-am mai scris de ceva vreme, n-am un motiv. Am ratat Punkfest-ul din motive stupide, dar nu-i nimic. M-am departat de toti colegii, am inceput sa ma inteleg cu alte persoane, culmea, din scoala. Mi-am facut si ceva prieteni noi...
Vad ca unii abia asteapta sa-nceapa liceul, sa vada cum e. Stati ma, ca avem destul timp sa vedem... cum e. Ma enerveaza ca singurele subiecte abordabile cu bobocii sunt scoala, admitere, examene, clase, nota de la bilingv. Am vorbit mai mult cu vreo doua-trei persoane, momentan totu-i bine si frumos.
Am incercat sa consolidez unele prietenii, dar n-am nicio sansa, asa ca am lasat-o moarta. Majoritatea ex-prietenilor incep sa se schimbe, sa se transforme in domnisoare si domnisori. Eu sunt tot aia, ma-ntreb daca o sa port si eu tocuri si daca o sa arat ca o domnisoara.

No comments: