Friday, July 23, 2010

Hop hop hop!

Ieri dupa-masa am fost la Raluci vreo unspe oameni, am mancat pizza si ne-am uitat la un film dubios, Mircea a cazut cu covorul... Mai pe seara am mers in Control. Am adunat-o pe Robi de la Ambrozie, mi-a povestit cum s-a luat o pisi de ea pentru ca i-a raspuns cu "nu am tigari, nu fumez" si a inceput s-o alerge, am ajuns in pasaj, ne-am mai intalnit cu niste unii, au inceput si Alarma sa cante pe la noua jumate sau zece, nu mai stiu. Au cantat bine, a iesit cu pogo si nebuneli, uite si o poza facuta cu o mangusta, pentru ca mi-am uitat super-aparatul foto acasa:


Hai sa bag si niste replici/momente memorabile, chiar daca voua nu va sugereaza nimic.

"Nu va place ceapa, ma? Am mai luat si doua!"
"Unde se duce? Nu vad nimic!"
"Toata lumea ma ia in brate, numai tu nu!"
"Ce-i cu toti mimii astia?"
"Mie-mi place aici, hai sa ramanem aici, vrei?"

No comments: