Wednesday, July 7, 2010

Espanaaa!

Am dat peste id-ul unei manguste care se dadea drept Maite Perroni (google it, si eu am facut la fel). Daca va este lene sa cautati, va spun eu ca personajul amintit mai sus este o telenovelista sinistra. Vreau sa va arat pana unde se intind tentaculele prostiei, v-as ruga sa cititi pana la sfarsit! :D

Maite Perroni: sal
Maite Perroni: se un poqo de rumano

Irin': I think english it's much better
Maite Perroni: nu
Maite Perroni: nush moolta ingles
Irin': dar stii mai multa romana decat engleza?
Maite Perroni: que? no te entiendo
Irin': ma bucur
Maite Perroni: aaa si bete al diablo de sorra
Irin': nu inteleg ce zici, pisi
Maite Perroni: y si no sabes que semnifica busca un dictionario si sabes usar uno maldita sorra
Maite Perroni: busca el camino para bete

Irin': da' tu de obicei cu asta iti ocupi timpul? :(
Maite Perroni: si bromo con los estupidos
Maite Perroni: no espero irme en la pelicula me voy a filmar si sabes que es esto

Irin': stiu ma, duduie...
Irin': dar esti trista rau :(
Maite Perroni: no no soy triste por que
Maite Perroni: estoy novia de william levi
Irin': who?
Maite Perroni: seximbolul lumi
Irin': se scrie cu doi "i"
Irin': mai treci pe la scoala
Irin': si vorbim dupa
Maite Perroni: ha ha u cn esti? iti zic eu
Irin': uimeste-ma profund
Maite Perroni: nimeni nush sa vb nu ai fost votata cea mai frumoasa persoana din 50
Maite Perroni: imi dau seama cunosc proastele ca tn imi imag cum arati ca o proasta
Irin': daca ai fi fata desteapta nu ti-ai pierde timpul aiurea pe net
Irin': facandu-ti o imagine falsa
Maite Perroni: ce?

Si acum, finalul mirobolant:

Maite Perroni: eu stau si astept un tel sa ma duc la filmare
Maite Perroni: evident microbule

Irin': ce filmare, pisi?
Maite Perroni: femei asasine
Irin': uaahh, m-ai dat pe spate
Irin': asasina limbii romane?
Maite Perroni: nu
Irin': esti reala? esti printre noi?
Maite Perroni: in spania desteapto
Irin': care e capitala Spaniei?
Irin': don't google it :))
Maite Perroni: barca
Irin': cu barca sa te duci tu
Irin': de Madrid ai auzit?
Maite Perroni: da da visezi
Irin': ia scrie tu frumusel pe google si vezi ce-ti da
Maite Perroni: imi da ca esti proasta
Irin': heartbreaking

The end. Hai ca se poate!

10 comments:

Anonymous said...

Aha, aha. =))
Nu`mi vine sa cred..suntem atat de haterase....

Irin' said...

Daca nici cu astia nu trebuie sa fim hateri, atunci cu cine?! :))

Cataaa said...

Nu se poate :)) cum? :)) How can you be that stupid? Barcelona tata ... aia e baza... doamne :))

Dar cel mai mult mi-a placut cum iti bateai joc de el de la bun inceput :->

Irin' said...

Nu mi-as fi batut joc de ea, ca oricum era dezaxata saraca, dar ma enerva cumplit. :))

Cataaa said...

Si de atunci nu ai mai avut intalniri cu aceasta persoana? :))
Sau s-a dat batut?

Si cum dai peste astfel persoane? vreau sa ma amuz si eu

Irin' said...

Cred ca mi-a dat ignore, nu stiu. Ea mi s-a bagat in lista. :))

RaluStef said...

waa...cata prostieeee

Irin' said...

Asta i-am zis si eu, dar sub alta forma. :))

Sanctus said...

Ăăă, fail ?

cici said...

Ce dracu?! Cata prostie...