Monday, July 19, 2010

Beac in bleac

Update: Azi, 22 iulie, ora 20:00, concert Alarma (hardcore/punk, RO) in Control. Punkereala, nebuneli, alea alea.

M-am intors. Imi cer scuze celor 3-4 cititori care mi-au simtit lipsa. Am fost pe undeva prin Cheile Bicazului-Suhard-Lacul Rosu-Piatra Neamt, ceva p-acolo. Foarte misto locul, si in Bacau mi-a placut. I-am vazut si pe tipii aia peruani care canta peste tot si vand chestii handmade, unul dintre ei era un fel de Steven Tyler, varianta neagra. Serios, semana cu el. Ohhh, si mi-am luat de la ei doua bratari (mai aveam d-alea, dar imi plac) si un colier cu o pana.
Ma simt cam nasol, am venit dupa noua zile si toate imi par schimbate si enervante. Parca vreau inapoi, dar totusi vreau sa fiu tot aici si in zece parti diferite. Mmbine, oi fi eu ciudata...
Ma enerveaza fundalul asta, dar alta varianta mai buna n-am gasit:

Am ascultat asta de vreo 2-3 ori in masina. Am facut 7 ore de la Piatra Neamt pana in Bucuresti, sunt rupta, ma duc sa dorm.

No comments: