Sunday, January 31, 2010

Leapsa 4

Alta leapsa, de data asta luata de la Ioana.

Patru filme care mi-au placut:
Snatch, Fight Club, Bronx Tale, Animal Farm (+cartea).

Patru carti care mi-au placut:
La rascruce de vanturi, Torturati-l pe artist, Panza de paianjen, seria Melania...

Patru prieteni apropiati:
Ioan, Robi, Ozz, Suzana... si Mara, na cinci!

Patru mancaruri preferate:
Mancare chinezeasca, in rest nu am preferinte, nu stiu.

Patru lucruri pe care le-am facut azi:
Am mers in Krishna, am baut ceai, am facut poze, am facut baie...

Patru locuri unde am dormit:
Acasa, la prieteni acasa, in diverse hoteluri/cabane, pe podea (Predeal 2004).

Patru locuri pe care le-am vizitat:
Italia, Grecia (Halkidiki, Thassos, Salonic), Monaco si diverse locuri de prin Romania.

Patru site-uri pe care le vizitez zilnic:
Blogurile prietenilor, Deviantart, IMDB, Metalhead.

Patru lucruri care se afla momentan pe biroul meu:
Sa vedem: calendarul, niste partituri, o cana de ceai, penarul...

Patru lucruri pe care le-am purtat azi:
Camasa in carouri, bocancii, fularul verde, geaca.

Patru profesori preferati:
Profa de engleza, de geografie, de muzica siiii... atat.

Patru colegi de banca de pana acum:
Edi, Roxana, Raluca, Radu.

Patru numere preferate:
Nu prea stiu, dar sa zicem: 3, 19, 21.

Patru scriitori preferati:
Ehh, aici am o lista intreaga.

Patru concerte la care am fost:
Punk Rock Underfest 4, Metallica, Haggard si urmeaza AC/DC.

Patru persoane cu care am vorbit azi:
Robi, Ioana, Ozz, Suzana.

Patru instrumente la care as vrea sa cant:
Chitara (deja cant), chitara bass si tobe.

Patru materii preferate:
Engleza, chimie, romana si muzica.

Patru regrete:
Ar fi cateva, dar sa nu intram prea mult in subiect.

Patru persoane carora le pasez leapsa:
Cui vrea.

2 comments:

crestere said...

imi plac alegerile tale...ai niste gusturi bune :)

Jo Green said...

ai fost in monaco!
cat de fain!