Saturday, January 30, 2010

Lamultianisitotceitidoresti

Ziua mea este pe 31 ianuarie, adica duminica asta.
Mai sa fie, fac cinspe ani! Pe langa acel clasic "la multi ani" primit de la toata lumea, ma simt privita cu alti ochi. Pana acum, toata lumea ma privea cu simpatie, imi zambea si imi ura numai fericire, note bune si "tot ce imi doresc". Acum toti ma privesc ca pe o adolescenta, ma suspecteaza ca fumez/ma droghez si ma intreaba cum stau cu dragostea. Oameni buni, dar cu ce m-am schimbat?!
Mi se pare absurd sa spui ca esti altfel pentru ca de azi ai 15 ani. Maturizarea si schimbarea se produc treptat, este imposibil sa te schimbi intr-o singura zi.
De asemenea, ma enerveaza toate rudele care nu m-au vazut niciodata si imi spun "vaai, ce mult ai crescut!". Ok, banuiesc ca nu am iesit asa din mama, dar ai putea spune orice altceva in afara de faptul ca am crescut. Ai putea spune ca sunt draguta, simpatica, inteligenta, modesta...
Si treaba asta cu "dragostea" ma scoate din minti. De ce te uiti asa la mine, mama? Toate rudele, de ce imi zambiti cu subinteles? Ce-i cu voi? De ce trebuie sa bateti apropouri deloc subtile? De ce atunci cand primiti raspunsul "Nu stau cu dragsotea in niciun fel" sunteti inca sceptici si zambiti? Sunteti enervanti.
Eeeh, despre schimbari si maturizare vorbim la anul, deocamdata Irin are cinspe ani si ghici ce, nu o prea pasioneaza treburile voastre de oameni maturi, ocupati, ingrijorati si cu principii.
Spiridusi irlandezi sa fie!

No comments: