Wednesday, September 22, 2010

Welcome to the jungle!

Aseara am fost la Guns N'Roses. Da, stiu ca nu-i Slash, stiu ca Axl e un nasparliu care a intarziat doua ore, stiu ca nu mai are aceeasi voce si ca nu mai arata la fel de bine. Cu toate astea, am vrut sa merg, sa vad cum iese.
Am asteptat o ora sa se deschida portile, am intrat, fugi fugi fugi, stai la control alte cinci minute, na probleme cu biletele! Rezolva-le la checkpoint, sta-ti-ar inima-n gat! O doamna draguta ne-a cumparat ceva lichide... Multumim doamnei dragute! La fiecare concert dai de oameni d-astia. Apoi, ne-am bagat pe undeva prin al patrulea rand fata de scena si ne-am asezat. Asteptare cam lunga, ce-i drept, la un moment dat aveam nevoie la baie si ne-am facut curaj sa iesim de-acolo. Nu stiu nici acum cum am reusit sa intram din nou, fix in acelasi loc, ba chiar mai in fata, pe al treilea rand, cam p-acolo.
Nu ma asteptam sa cante cover fix dupa Whole Lotta Rosie, a fost foarte fain. Melodiile noi suna destul de dragut live, chiar daca nu ma dau in vant dupa ele. Cele vechi au sunat... diferit, dar au fost ok.

Momente memorabile:
"Fugi, fugi, fugi, UITE UN ADIDAS!"
"Pardon, scuze, aoleu, da-te!"
"Take me hoooomeeee!!!!!"
"Stam ca ultimele animale aici!"

Uite si o poza:

2 comments:

Aiurea said...

Cu căcatul ăla, încercare ieftină de Slash. ŞI-A PUS ŞI ŢIGARA între coarde şi griff, futu-l în cur !
Mie nu mi-a plăcut. November Rain mi se pare că i-a ieşit cel mai bine lui bling-bling-Axl, da' a masacrat clasicele You Could Be Mine, Rocket Queen, Nightrain. All in all, mă bucur că nu mi-am dat banii pe bilet şi că am văzut absolut totul din spatele scenei :D.

Irin' said...

Mda, cam de rahat ca incearca sa fie Slash, asta am sesizat si eu cand l-am vazut.
Eu m-am dus ca eram foarte curioasa sa vad cum le iese. Nu m-au dat pe spate, da' ma rog. M-am bucurat s-aud piesele vechi live... chiar daca n-au sunat asa cum trebuie.