Sunday, November 7, 2010

Jeder tut's auf seine Weise.

They say 'jump', you say 'how high?'.

Vorbeam cu Laura despre idei preconcepute, standardele societatii si alte chestii. Nu suport conceptiile astea cretine. Nu inghit oamenii care se tin prosteste dupa turma. Dimineata, as face ca Amon Goeth in Schindler's List. As iesi frumusel pe balcon, la bustul gol, fumandu-mi tigara (chiar daca nu fumez, da bine in descriere), mi-as lua pusca si as incepe sa trag in ei.
Mi se pare atat de gresit! De ce sa fim toti la fel de prosti? De ce sa nu gandim? De ce sa ne luam dupa majoritate? De ce sa facem tot ce ni se spune? De ce sa nu ripostam daca nu ne convine ceva? De ce sa nu fim NOI cei puternici? De ce sa-i lasam pe altii sa ne faca viata asa cum vor ei?
Si ziceam ca:
Laura: si daca ne-ar auzi cineva acum
Laura: ar zice ca suntem adolescente
Laura: si ca nu stim greutatile vietii

Da, suntem copii. E ceva gresit in a gandi, copil fiind? Poate nu stiu eu ''greutatile vietii'', dar in mod sigur stiu cine vreau sa fiu si cum vreau sa traiesc, ca sa-mi fie bine. Nu vreau sa ma pierd in multime, sa trec neobservata, ca un pion pe-o tabla de sah. Vreau sa fiu regina, nu pion. Momentan, unii ar spune ca sunt un nebun. Mai bine nebun, decat pion.
Eu nu vreau sa ma pierd printre ei. Vreau sa traiesc asa cum simt eu, nu voi lasa pe nimeni altcineva sa simta in locul meu.

P.S.: Imi suna asta in cap de ceva vreme.

1 comment:

Filonous said...

Se spune că unii eșuează pentru că se află câteodată de partea proastă a istoriei: așa au pățit evreii, apoi nemții etc. Cred că același lucru se întâmplă cu gândirea azi: se află de partea proastă a istoriei; instinctele i-au luat-o înainte, adică nevoile de bază învelite în clișee media. Uită-te după ce criterii aleg cum să se poarte, să se-mbrace, să consume cei și cele din generația ta. O să vină și vremea gândirii, dar mai întâi trebuie să se autodistrugă clișeele, să-și dovedească ineficacitatea pentru ce înseamnă să fii om. Oricum, succes! :)