Tuesday, December 14, 2010

E.M.I.L. in Fire


Zilele astea fredonam "Da' vreeei, eeeeeei, da' vrei!" cu Alina prin clasa si ziceam ca ne este dor de Vama. Sambata dimineata mi-am adus aminte de concert.

Am ajuns cu Pep in Fire pe la opt, iar in scurt timp s-a umplut subsolul, am dat si de multi cunoscuti/prieteni, s-a aglomerat barul, a crescut nivelul de energie... In deschidere au cantat Backstage Hero, apoi a fost randul Emililor cu care ne-am obisnuit deja, nu cred ca mai este nevoie de nicio introducere sau prezentare. Au implinit zece ani, s-a lasat cu vanatai in genunchi de la repetatele cazaturi si izbituri de scena, wall of death, pogo, atmosfera specifica si multa voie buna.

Dupa alegerea unui taxi la 2 noapte pe criteri de genul "soferul nu arata ca un violator, hai sa-l luam pe asta", am ajuns acasa. Cum Pep n-avea somn, ne-am uitat (din nou) la Trainspotting.

Hai, inca zece ani! :)

No comments: